Polityka wysyłki



§ Czas realizacji zamówienia i dostawa

  1. Czas realizacji zamówienia
    a) Zamówienia na meble tapicerowane realizowane są w terminie 6-8 tygodni od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy, chyba że w opisie danego produktu podano inny termin.
    b) W przypadku nieprzewidzianych opóźnień Klient zostanie poinformowany o nowym przewidywanym terminie realizacji.
    c) Czas realizacji nie obejmuje czasu dostawy.

  2. Dostawa zamówienia
    a) Dostawa realizowana jest za pośrednictwem zewnętrznych firm transportowych współpracujących ze Sprzedawcą.
    b) Koszt i sposób dostawy są podawane w trakcie składania zamówienia.
    c) Przewoźnicy realizują dostawę pod wskazany adres, ale standardowo nie wnoszą mebli do mieszkania/lokalu Klienta. Klient jest zobowiązany do zapewnienia odpowiednich warunków odbioru (np. pomoc przy wniesieniu mebli, dostępność windy itp.).
    d) W dniu dostawy Klient powinien być dostępny pod wskazanym adresem i odebrać towar w umówionym terminie.e) W przypadku dostawy poza granice Polski prosimy o kontakt w dowolny sposób. 

  3. Odbiór zamówienia
    a) Przed podpisaniem odbioru Klient powinien sprawdzić stan paczki oraz produktu. W przypadku uszkodzeń należy spisać protokół szkody w obecności kuriera/przewoźnika.
    b) Reklamacje dotyczące uszkodzeń transportowych zgłoszone po odbiorze bez sporządzenia protokołu mogą nie zostać uwzględnione.